Clienți corporativi

 

Service Center Mega-Master oferă următoarele servicii:

Serviciu de abonare:
Software-ul de prevenire lunar;
Întreținerea preventivă trimestrial de sisteme de răcire;
• Неограниченное время оперативных и аварийных работ;
Operațiunile de exploatare și de urgență în timp nelimitat;
Timp de răspuns în caz de urgență - nu mai puțin de 2 ore;
Consiliere operațională prin telefon;
Diagnosticare de la distanță operaționale și de rezolvare a problemelor (TeamViewer);
Vânzări și instalarea de software cu licență și antivirus.
Reparare de echipamente de orice complexitate în propriul centru de service.
Suport antivirus (protecție, tratamentul de virusuri, de prevenire);
Înlocuire operațională a componentelor eșuate, echipamente informatice;
Programe de actualizare în timp util;
Consultari la modernizare parc calculator.

 

logo

 

logo 

Servicii disponibile:

Calculatoare:
• Asigurarea operabilității de echipamente pentru calculatoare
Prevenirea de sisteme de răcire (de curățare de praf, de înlocuire de pasta termica).
• Restaurare rapida a infrastructurii după incidentele
• Instalarea și configurarea software-ului
• Vânzarea calculatoarelor și a echipamentelor de birou la prețuri mici
• Introducerea de noi echipamente în funcțiune
• Reglare de echipamente pentru calculatoare în problema clientului
• De backup și recuperare


Securitate:
• Protecție împotriva virușilor companie de rețea de calculatoare
• Instalare de intruziune de securitate rețea de calculatoare din exterior (Internet Security, de perete).
Restricționarea accesului la anumite calculatoare la rețelele sociale sau pentru alte programe. (Odnoklassniki, Vkontakte, Facebook, Skype).
• Suport tehnic pentru măsuri de control al acțiunilor de personal


periferice:
• Intreținere a echipamentelor
• Configura imprimante, scanere și alte periferice
• Dispozitive de partajare organizație
• Asistență în selectarea furnizorilor de servicii conexe (furnizorii de servicii de Internet, telefonie, service și reparații de tehnologie de imprimantă).

Lucrari de intretinere:
• Diagnostica tehnică de echipamente informatice, rețea și de birou
• Verificați cu LAN
• Verificați sistemul de operare pentru erori de sistem și eliminarea lor
• Verificarea integrității datelor
• Disponibil pe hard disk PC
• Activități pentru a îmbunătăți factorul de fiabilitate a echipamentelor și sistemelor tehnice
• Prevenirea unor sisteme de răcire pentru a prelungi durata de viață a vehiculelor.


Servicii de specialitate:
• Examinare tehnică de echipament
• Efectuarea de evaluare tehnică și echipamente


Furniza:
• Urgent plecare expertul apel de urgență
• Soluționarea promptă a incidentelor
• Consiliere gratuită
• Manager de personal

 logo

logo

logo

logo

Prețurile de calculatoare de servicii de abonament:

 

RatăNumărul de vizite pe lunăPret Lei în raportul dintre numărul de stații de lucru deservite (fără TVA)
  Planificat Suplimentar Până la 5 6-10 11-15 16-20 21-25 26-30
Econom 1 2 500 1000 1350 1700 2000 2250
Standart 2 4 800 1600 2250 2900 3500 4050
Premium 4 8 950 1900 2700 3500 4250 4950
VIP 8 nelim. 3500 7000 9000 10000 11250 12000

Definiții:

  • Pentru apeluri de urgență - a făcut în caz de orice probleme neprevăzute cu calculatoare. Nerespectarea de dispozitive necesare pentru funcționarea societății. Timp de răspuns - până la 2 ore. Eliminarea tuturor celorlalte defecte făcute în timpul apelului de rutină
  • Planificate la fața locului - a făcut la stipulat și convenabil atât pentru client și pentru artist sau zile, în funcție de tariful ales.
  • Plecare neprogramate - realizate la cererea clientului, în cazul în care clientul a fost folosind toate vizitele prevăzute de tariful sau în cazul în care clientul solicită o verificare care nu este prevăzută, iar tariful nu este o urgență. Costul de plecare neprogramate se calculează din lista de preturi a companiei la data de aplicare. Artist seturi de timp de răspuns.
  • Plecări neutilizate în luna curentă nu sunt transferate pentru luna următoare.

 

Descarca ofertaVersiune de tiparit